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Get stress relief that lasts.

In as little as 10 minutes per day, learn life-changing skills for dealing with thoughts, emotions and beliefs that induce stress or anxiety. This comprehensive program addresses 5 key areas of stress relief: practices for calming the mind, emotional balance, relaxation, energizing exercises, and achieving joy.

Techniques include guided imagery, visualizations, breathing and more. Watch a video exploring the causes of stress and your body’s physiological responses and discover how your thoughts and emotions are a key component. Learn about the right nutrition for optimal brain health. Schedule your exercise or self-care activities into your weekly routine. Listen to guided meditations or mindfulness exercises to experience a deep sense of calm right now. Let your cells resonate with some calming sound. You can customize the plan to fit your lifestyle and focus on the stress relief practices that best speak to you.

Contains over 45 FREE bonus audio and video stress relief exercises from doctors, psychologists, PhD’s and renowned experts including Jon Kabat-Zinn, Dan Siegel, Kelly McGonigal, Tara Brach, Caroline Myss, Jack Kornfield and more.

Includes the help you need to stick to your practice goals:

- Schedule your practice and get reminders
- Record your stress level over time to track your progress
- View practice history and see which practices work best for you
- Invite practice buddies to help keep motivated

Completely customizable:

- Customize your home screen for quick access to your favorites
- Customize your plan with any bonus practices or activities you prefer
- Add your own audio or video practices


Begin to feel relief from stress right away.

The core plan consists of 14 key practices to get you started. It is designed to cover everything you need to know in two weeks, practicing on average only 10 minutes per day. That is only about an hour and 15 minutes per week! The frequency of practicing is more important than the length of time spent each session so most sessions are built with a busy lifestyle in mind.

The latest neuroscientific research indicates that with repetition, the neural pathways of the brain rewire themselves for the new behaviors. After only a few months of practice, the changes become permanent and automatic. And you experience stress relief that lasts! Regardless of the challenges you face in your health, career, or relationships, it is possible to deal with them in a healthier way.

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Obtener alivio de la tensión que dura.

En tan sólo 10 minutos al día, aprender habilidades que cambian la vida para hacer frente a los pensamientos, emociones y creencias que inducen estrés o ansiedad. Este programa integral aborda 5 áreas clave de alivio del estrés: prácticas para calmar la mente, el equilibrio emocional, la relajación, ejercicios energizantes, y el logro de la alegría.

Las técnicas incluyen imágenes guiadas, visualizaciones, la respiración y más. Vea un video de explorar las causas del estrés y las respuestas fisiológicas del cuerpo y descubre cómo sus pensamientos y emociones son un componente clave. Aprenda sobre la nutrición adecuada para la salud óptima del cerebro. Programe sus actividades de ejercicio o de auto-cuidado en su rutina semanal. Escuche meditaciones guiadas o ejercicios de conciencia para experimentar una profunda sensación de calma en estos momentos. Deja que tus células resuenan con algún sonido calmante. Puede personalizar el plan para adaptarse a su estilo de vida y centrarse en las prácticas para aliviar el estrés que mejor te hablan.

Contiene más de 45 bono de audio y vídeo de estrés ejercicios GRATIS socorro de médicos, psicólogos, doctorado y expertos de renombre como Jon Kabat-Zinn, Dan Siegel, Kelly McGonigal, Tara Brach, Caroline Myss, Jack Kornfield y más.

Incluye la ayuda que necesita para pegarse a sus objetivos de práctica:

- Programe su práctica y recibir recordatorios
- Registre su nivel de estrés en el tiempo para seguir su progreso
- Vea la historia de la práctica y ver qué prácticas funcionan mejor para usted
- Invitar a amigos de práctica para ayudar a mantener la motivación

Completamente personalizable:

- Personaliza tu pantalla de inicio para acceder rápidamente a sus favoritos
- Personalice su plan con las prácticas o actividades que prefiera de bonificación
- Añada sus propias prácticas de audio o video


Comience a sentir alivio del estrés de inmediato.

El plan básico consta de 14 prácticas clave para empezar. Está diseñado para cubrir todo lo que necesita saber en dos semanas, la práctica de un promedio de sólo 10 minutos por día. Eso es sólo una hora y 15 minutos a la semana! La frecuencia de la práctica es más importante que la longitud de tiempo dedicado a cada sesión para que la mayoría de las sesiones se construyen con un estilo de vida ocupado en mente.

La última investigación neurocientífica indica que con la repetición, las vías nerviosas del cerebro reconfiguran a sí mismos por los nuevos comportamientos. Después de sólo unos meses de práctica, los cambios se vuelven permanentes y automática. Y usted experimenta alivio del estrés que dura! Independientemente de los retos que enfrenta en su salud, carrera, o las relaciones, es posible tratar con ellos de una manera más saludable.

Descarga esta aplicación y empezar DeStressifying hoy!

Desarrollador
Stress Refuge, Inc.
Precio: 6,67€
Version: v1.125.4-0-g103ab03
Requiere Android: 3.2 y versiones superiores
Tamaño: 22M
Fecha: 8 de mayo de 2015
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